De heenreis

16 november 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag is het zover! We zijn ruim een jaar bezig geweest met alles regelen en vandaag vliegen we dan eindelijk naar Kaapstad. Er waren veel mensen die ons uit kwamen zwaaien, super lief!
Bij het inchecken hadden we nog wat problemen met (veel) te zware koffers maar hierna kon de reis beginnen. Een 11 uur durende vlucht. We hebben ons dood verveeld. We kwamen in een melige bui terecht, iets wat meneer naast ons niet kon waarderen, we werden dan ook giecheltrutjes genoemd.

Aangekomen in Kaapstad gingen we opzoek naar onze chauffeur die ons naar ons huisje zou brengen. Hij vond het allemaal te lang duren dus hij ging weg zonder ons, gelukkig wilde hij nog terugkomen en ons naar het huis brengen.

In het huis hebben we al een paar mensen leren kennen, in totaal wonen we er nu met zijn 11e. Allemaal Nederlandse jongeren die ergens in Kaapstad stage lopen. Een drukke, maar gezellige boel!
Na deze lange reis waren we kapot en zijn we lekker gaan slapen.